featured trends

Księcioseksualny?

02:04Dawid Czechowski

"Moda nie przestaje zaskakiwać. Kilka lat temu świat zachwycił się lumberseksualnymi. Czyli silnymi facetami z zadbaną brodą, w koszuli w kratę i ze złem wypisanym na twarzy. Ale to już się wszystkim znudziło. Teraz męski mężczyzna według projektantów to elegant. Oprócz doskonale skrojonych płaszczy i garniturów niczym z książki "Wielki Gatsby" pasjonaci mody mogli dostrzec bardzo silny i piękny trend na granicy haute couture. W uproszczeniu - styl królewicza na białym koniu."

To fragment jednego z artykułów na portalu "natemat.pl" (LINK). Po przeczytaniu go, pomyślałem "Wow! W końcu!". Przecież taka stylistyka od dziecka przewijała się gdzieś w naszej wyobraźni (przynajmniej w mojej :)) i czekała na swój moment w modzie. Aksamit, tafta, skóra, futrzane kołnierze, elementy złota i srebra wyglądają świetnie z "grzecznymi fryzurami" i ogoloną, gładką twarzą. 

Zobaczcie sami jak arystokratyczny look zaprezentowali projektanci:

Dries van Noten F/W 2016/17


Balmain F/W 2016/17




(Uważam, że zaangażowanie modeli Francisco Lachowski oraz Lucky Blue Smith w tym pokazie było strzałem w dziesiątkę!)

Valentino F/W 2016/17



Haider Ackermann F/W 2016/17



Co myślicie o nowym trendzie? Czy zagości na naszych ulicach? Ja sam kilka dni temu dostałem piękną aksamitną marynarkę i z pewnością pokażę Wam stylizację z nią w roli głównej.

D.




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Póki Panowie będą chodzić w butach typu adidas, zwanych pogardliwie adasiami, i trampkach, to nie liczmy na zbyt wiele. Niestety Panów noszących na co dzień klasyczne męskie oficerki praktycznie nie widujemy na naszych ulicach. Widocznie nie są panami, tylko poddanymi? skoro nie szanują siebie i męskiej tradycji. Kobietki nadto dobrze wiedzą wszystko na temat pańskiego obuwia i wysokością cholew leczą swoje wielowiekowe kompleksy. Pozdrawiam facetów w damskich trzewikach

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Formularz kontaktowy